Обмін та повернення

Якщо з певних причин куплений товар Вам не підійшов, Ви можете його обміняти або повернути протягом 14 днів з моменту покупки, за умови що: такий товар не був у використанні, збережена заводська упаковка, ярлики бірки та повна комплектація:
 
Зробити обмін або повернення товару можливо в магазині або відправити товар Новою Поштою. 
 
Обмін або повернення товару в магазинах RedBike
Ви можете звернутися в магазин RedBike у робочий час:
 
м. Харків, вул. Олеся Гончара 2
 
Що необхідно мати з собою?
 
Чек або видаткову накладну, що підтверджують покупку
Посвідчення особи (паспорт, ID картка, посвідчення водія, додаток “Дія”)
Платіжну карту (якщо товар був оплачений за допомогою платіжної карти)
На місці необхідно заповнити коротку заяву
 
Обмін або повернення товару через Нова Пошта
1. Зв'яжіться з нами в зручний спосіб, щоб отримати реквізити Нової Пошти для зворотної відправки:
 
Форма зворотного зв'язку на сайті (підтримує всі популярні месенджери viber, telegram та ін.) 
redbike.info@gmail.com
+38 096 121 20 10
+38 066 469 80 90
 
2. Будь ласка, роздрукуйте і заповніть заяву на повернення яку вам надасть співробітник магазину, та разом з чеком долучіть її до посилки. 
 
3. Посилку просимо запакувати максимально надійно.
 
Хто буде оплачувати вартість доставки? 
 
Повернення товару з безкоштовною доставкою оплачується Покупцем в дві сторони (за виключенням випадків, коли товар не працює та на товар не закінчився гарантійний строк). Відправка має бути без накладеного платежу
 
Я бачу, що ви отримали посилку, чому одразу не відправляєте заміну/не повертаєте кошти? 
 
Ми отримаємо Вашу посилку у відділенні Нової Пошти, після чого нам потрібен деякий час на доставку товару на склад та його перевірку. Після цього ми ініціюємо відправку іншого товару або повернення коштів.
 
Повернення грошових коштів може зайняти до 7-ми банківських днів. Ми подаємо заяву в найкоротші можливі терміни, додаткові затримки можуть бути викликані лише на стороні банку. 
 
Несправність нового товару. Маловірогідно, але як діяти?  
Друзі, якщо ви придбали новий товар і виявили в ньому заводський дефект, зі своєї сторони ми максимально налаштовані на вирішення питання на Вашу користь. Але є встановлена процедура, тож ми просимо спочатку заповнити коротку гарантійну форму яку вам надасть співробітник магазину. 
 
Ми докладемо всіх зусиль, аби розглянути її у найкоротші можливі терміни.